5.0
gebaseerd op 266 reviews

Ik vond het erg fijn dat ik iets eerder terecht kon. Het resultaat van mijn wenkbrauwen is weer prachtig geworden

Rianne - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst en heel blij met mijn nieuwe wenkbrauwen. Bedankt Esther en tot de volgende afspraak.

Paula - meer dan 2 jaar geleden

Ik word altijd goed geholpen. Krijg altijd goed advies van Sabrina. Fijne producten. Plan altijd gelijk mijn nieuwe afspraak in :-)

Nienke - meer dan 2 jaar geleden

Top behandeling;zoals altijd.
Goed gedaan hoor Renske.

M - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Renske

Mieke - meer dan 2 jaar geleden

Fijne ontspannen sfeer

Wendy - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk om weer van alle oneffenheden af te zijn en bedankt voor de duidelijke uitleg over creme zonder opdringerig te zijn!! Kom graag weer terug Sabrine!

Annemieke - meer dan 2 jaar geleden

Ik heb weer een heerlijke behandeling gehad.
Mooi resultaat en altijd gezellig

Sheila - meer dan 2 jaar geleden

Deskundige schoonheidsspecialisten, je komt er zeer ontspannen vandaan.

Odette - meer dan 2 jaar geleden

Heel prettig en goed geholpen.

Els - meer dan 2 jaar geleden