5.0
gebaseerd op 266 reviews

Ben heel blij met Sabrina. Ga zo door. Voel me zo goed na de behandeling.

Suzanne - ongeveer 2 jaar geleden

Na 3 maanden echt verbetering gezien van mijn huid. Producten doen wat ze beloven.

Paula - ongeveer 2 jaar geleden

Hele fijne maatwerk-behandeling waar ik me helemaal op mijn gemak voelde. Ik werd goed geïnformeerd welke (heerlijke!) producten waarvoor werden gebruikt.

Petra - ongeveer 2 jaar geleden

Vond het een fijne behandeling ! Zeker voor herhaling vatbaar. Renske heeft alles goed uitgelegd en goede informatie over de producten gegeven

Els - ongeveer 2 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden met de behandelingen en uitleg die ik heb gekregen. Renske legt het goed uit als ik vragen heb..ik kom om bovenlip...kin en wangen en wenkbrauwen te laten harsen..en ik voel mij er prettig bij als de behandeling achter de rug is..en ga met een goed gevoel naar huis.

Ans - ongeveer 2 jaar geleden

Skin Care Assendelft is hele fijne en professionele omgeving om te bezoeken. Ik heb vooral in de winter en bij guur weer last van mijn huid. Sinds ik regelmatig langskom is mijn huid zoveel rustiger. Dat geeft me ook meer zelfvertrouwen. Er wordt goed doorgevraagd en behandeld op de manier die voor jou persoonlijk het beste is. Ik kom er graag en loop daarna altijd relaxed weer naar buiten. Blij met Renske, gezellig en professioneel. Tot de volgende keer.

Shirley - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijk ontspannen tijdens de behandeling. De volgende dag was mijn huid zichtbaar rustiger.

Vanessa - ongeveer 2 jaar geleden

Een fijne, ontspannen sfeer. Vakkundige specialisten die gebruiken maken van de fijne producten.

Odette - ongeveer 2 jaar geleden

Renske heeft me weer een heerlijk rustmomenten gegeven! Met veel expertise gaat ze te werk en ze luistert goed naar de wensen. Ben super blij met hoe m'n wenkbrouwen zijn geworden!!

Melissa - ongeveer 2 jaar geleden

Prima geholpen vriendelijk en netjes.
De stoelen zijn heerlijk.

Marjolein - ongeveer 2 jaar geleden