Het is er altijd goed, de dames zijn vrolijke en super lief. Ik kom er niet veel maar als ik wr kom, word ik Super behandeld. Mijn man komt er elke maand. 🥰🥰
Weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Renske. Meteen zijn mijn wimpers en wenkbrauwen ook weer keurig gedaan en mooi gekleurd. Altijd zo zorgvuldig en met aandacht , echt even een genietmomentje! ✨
Mijn wenkbrauwen zijn weer perfect geëpileerd en geverfd door Renske.
Gezellige gesprekken en gezelligheid.
Al met al een topper.
Hele fijne eerste afspraak. De professionaliteit van Renske is top. Goede uitleg voor de verschillende mogelijkheden. Voelde mij prima op mijn gemak en heb genoten van de behandeling. Fijne adviezen gekregen. Heb alweer een vervolg afspraak gemaakt. Ik kom graag terug.
Groetjes Elly
De behandeling bij Sandra was heel fijn en kundig. Ik voelde mij na de gezichtsbehandeling ontspannen en heel goed gereinigd. Ook kon ik wel wat extra vocht gebruiken. Dit had mijn huid echt even nodig. Nogmaals dank!
Daisy haalde mijn angst om mijn wenkbrauwen te verven geheel weg, door goed naar mij te luisteren wat ik wel en niet wilde. Het resultaat was perfect. Ik heb alweer een nieuwe afspraak gemaakt bij Daisy.
Fijne sfeer en medewerkers. Voelde me op mijn gemak bij jullie. En niet te vergeten met mooie en verzorgde wenkbrauwen weer naar huis. Dank je wel en tot een volgende keer.
Ontzettend goed behandeld
Heel ontspannende massage gehad
Dankjwel Daisy
Ik heb een hele fijne behandeling gehad bij Daisy de algenpeel , Ik kom zeker vaker bij Daisy terug.
Meer dan tevreden!