5.0
gebaseerd op 266 reviews

Het is er altijd goed, de dames zijn vrolijke en super lief. Ik kom er niet veel maar als ik wr kom, word ik Super behandeld. Mijn man komt er elke maand. 🥰🥰

Maartje - 27 dagen geleden

Weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Renske. Meteen zijn mijn wimpers en wenkbrauwen ook weer keurig gedaan en mooi gekleurd. Altijd zo zorgvuldig en met aandacht , echt even een genietmomentje! ✨

Hellen - 27 dagen geleden

Mijn wenkbrauwen zijn weer perfect geëpileerd en geverfd door Renske.
Gezellige gesprekken en gezelligheid.
Al met al een topper.

Marga - 28 dagen geleden

Hele fijne eerste afspraak. De professionaliteit van Renske is top. Goede uitleg voor de verschillende mogelijkheden. Voelde mij prima op mijn gemak en heb genoten van de behandeling. Fijne adviezen gekregen. Heb alweer een vervolg afspraak gemaakt. Ik kom graag terug.

Groetjes Elly

elly - ongeveer een maand geleden

De behandeling bij Sandra was heel fijn en kundig. Ik voelde mij na de gezichtsbehandeling ontspannen en heel goed gereinigd. Ook kon ik wel wat extra vocht gebruiken. Dit had mijn huid echt even nodig. Nogmaals dank!

Abina - ongeveer een maand geleden

Daisy haalde mijn angst om mijn wenkbrauwen te verven geheel weg, door goed naar mij te luisteren wat ik wel en niet wilde. Het resultaat was perfect. Ik heb alweer een nieuwe afspraak gemaakt bij Daisy.

Fenna - ongeveer een maand geleden

Fijne sfeer en medewerkers. Voelde me op mijn gemak bij jullie. En niet te vergeten met mooie en verzorgde wenkbrauwen weer naar huis. Dank je wel en tot een volgende keer.

Sandra - ongeveer een maand geleden

Ontzettend goed behandeld
Heel ontspannende massage gehad
Dankjwel Daisy

Suzanne - ongeveer 2 maanden geleden

Ik heb een hele fijne behandeling gehad bij Daisy de algenpeel , Ik kom zeker vaker bij Daisy terug.

Esther - ongeveer 2 maanden geleden

Meer dan tevreden!

John - ongeveer 2 maanden geleden