5.0
gebaseerd op 266 reviews

Ge wel dig gewoon.
Professionaliteit, deskundigheid. Top ! Top! Aanrader !

Marina - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk ontspannend en mijn huid weer stralend, heel fijn!

Carola - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijn ervaren, er wordt goed na je geluisterd en naar je huid gekeken.

Kirsten - meer dan 2 jaar geleden

Sabrina is een topper en weet precies hoe ik het hebben wil. Het is gezellig en ik ga altijd met een tevreden gevoel de deur weer uit!

Saskia - meer dan 2 jaar geleden

Super! Fijne persoonlijke behandeling. Veel expertise en positief eerlijk advies.

Monique - meer dan 2 jaar geleden

Een heerlijke Bindweefsel behandeling gehad. Een prachtig stralende huid na afloop. En heerlijk tot rust gekomen.

Karlijn - meer dan 2 jaar geleden

Op tijd, heldere uitleg en goed behandeld

Marielle - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad. Lekker ontspannen en gericht op huidverbetering. Sabrina legt alles goed uit, vertelt waarom ze de producten gebruikt en geeft goed advies mbt producten voor thuis.

Iris - meer dan 2 jaar geleden

Goed en vakkundig geholpen.
Altijd een relaxte en fijne sfeer.

Leonie - meer dan 2 jaar geleden

Was weer heerlijk. Goede behandeling heerlijk relaxt. Vriendelijke, gastvrije, kundige medewerkers.

Bauria - meer dan 2 jaar geleden