5.0
gebaseerd op 266 reviews

Superfijne natuurlijke producten met alle uitleg en tijd van iemand die er, na de huidanalyse, alle tijd en liefde in steekt. Mn huid voelt superzacht en gevoedt, hier kom ik zeker voor terug! Echt een aanrader!

Mandy - 2 maanden geleden

Renske heeft mij zoals altijd; weer goed en vertrouwd behandeld! Ik zie er weer uit "als nieuw"!

Jenny - 2 maanden geleden

Ik ervaar mijn behandelingen bij Skincare altijd als heerlijk en ontspannen. En voel me altijd mooi bij het weggaan (behalve mijn haar dan☺) Los daarvan is ook altijd gezellig, echt even tijd voor mezelf bij Sandra.

Ellen - 2 maanden geleden

Na een lange pauze weer eens een geweldige gezichtsbehandeling beleefd, bij Sandra. M’n huid straalt weer en m’n wenkbrauwen zijn weer prachtig (zijn altijd mooi door alle dames van dit fijne team specialisten)

Astrid - 3 maanden geleden

Heel fijne behandeling gehad bij Daisy. Zeer professioneel met heerlijke producten. Ik kijk uit naar m'n volgende afspraak over zes weken!

Marit - 3 maanden geleden

Ik ervaar het altijd weer als een heerlijk ontspannen 'uurtje' me-time bij Sandra

Ellen - 5 maanden geleden

Mooie locatie en super netjes geholpen!
Helemaal blij met het resultaat.
Meteen een vervolgafspraak ingepland!

Eva - 5 maanden geleden

Was weer heerlijk zoals als altijd en met een schoon en stalende huid de deur uit .
Kijk alweer uit naar de volgende afspraak 😊jullie zijn top !

Soraya - 5 maanden geleden

Is altijd heerlijk en gezellig bij jullie je gaat helemaal relaxed naar huis .

Fia - 5 maanden geleden

Weer helemaal ontspannen en een fris gezicht na een Men’s clean gezichtsbehandeling. De professionele gezicht massage voelt als een kleine vakantie.

Joost - 5 maanden geleden