Zeer tevreden & vakkundig. En daarnaast ook gezellig gekletst. Aanrader deze salon!
Altijd fijn om deskundig en relaxed mijn behandeling te ondergaan wetende dat ik in goede handen bij Daisy
Wat is het toch genieten bij jullie in de salon! Heerlijke behandeling gehad bij Daisy, mijn huid voelt weer heerlijk fris en wat kan ze lekker masseren! Thnx
Wederom een fijne deskundige behandeling van Daisy.
Mooie wenkbrauwen gecreëerd door Daisy. Fijn gesprek gehad. Gelijk afspraak gemaakt voor gezichtsbehandeling.
Een heerlijke ontspannen behandeling gehad bij daisy!
Weer even een moment van rust en ontspanning in een heerlijk verwarmde stoel tijdens de behandeling.
Het was weer heerlijk! Sandra voelt als geen ander aan wat ik op dat moment nodig heb en ze past haar behandeling daarop aan. Ik kwam er weer helemaal opgeladen vandaan.
Hele fijne behandeling! Sandra weet goed op mijn huid af te stemmen wat nodig is.
Het was voor mij een fijne ervaring! Fijn contact met de schoonheidsspecialiste, geen pijn bij het wimpers verven…. een heerlijk moment van ontspanning!😊