5.0
gebaseerd op 266 reviews

🌟 5 sterren!
Ik ben superblij met mijn ervaring bij de salon! Scheila is een ontzettend prettig en warm persoon die meteen begreep wat ik wilde. Ze nam de tijd om te luisteren en werkte met veel zorg en precisie. Mijn wenkbrauwen zien er weer prachtig uit. precies zoals ik had gehoopt! 💫
Dankjewel, Scheila, voor de fijne ervaring. Ik kom zeker terug!

Stephanie - 7 maanden geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Renske met Environ!

Katinka - 8 maanden geleden

Heerlijke behandeling bij Daisy met Eminence producten. Wenkbrauwen weer mooi netjes en vooral de massage helpt mee om te ontspannen. Heel fijn!

Marieke - 8 maanden geleden

Daisy heeft mij heel rustig en ontspannen behandelt
Ben heel erg tevreden en de volgende afspraak staat al weer genoteerd😊

Cindy - 8 maanden geleden

Het was voor mij de eerste keer bij Skin Care en het is goed bevallen. Alles keurig netjes en de behandeling rustgevend.

Willy - 8 maanden geleden

De (green) behandeling was zoals altijd weer heerlijk en ontspannend! Ik ging weer fris en fruitig de deur uit. Dankjewel Daisy en tot snel. Hartelijk groetjes van Irene

Irene - 8 maanden geleden

Bij Skin Care wordt je vakkundig en professioneel behandeld. Zij geven uitleg, advies en stellen je op je gemak.

Joost - 8 maanden geleden

Fijne behandeling van wenkbrauwen. Zien er altijd weer top uit!

Manou - 8 maanden geleden

Ik had een super fijne behandeling bij Skin Care Assendelft. Daisy neemt echt de tijd, geeft veel uitleg en zorgt voor een heel prettige, ontspannen sfeer. Alles voelde professioneel en goed verzorgd aan. Zeker een aanrader – ik kom hier graag terug!

Sjoerd - 9 maanden geleden

De wenkbrauwen zijn weer perfect door Renske
Geverfd en geëpileerd.
Ben er heel blij mee .

Marga - 9 maanden geleden