5.0
gebaseerd op 266 reviews

Ik kom al vele jaren bij skin-care.
Fantastisch geholpen door Renske.
Er gaat heel veel rust van uit, je voelt je gelijk heerlijk ontspannen.

M - bijna 2 jaar geleden

Ik heb zoals elke keer weer een hele fijne en goede behandeling gehad.
Ik kom er nu al een paar jaar en mijn huid is zichtbaar verbeterd. Mijn huid is nog nooit zo goed geweest.
Vind het fijn dat de salon niet zo groot is en de meiden zijn erg vriendelijk, gezellig en betrokken.

Kamelia - bijna 2 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig gemaakt door Sabrina! Ik kan weer even voort!

Ze nam echt de tijd en werkte precies! Ben helemaal blij! 😘

Kenzy - bijna 2 jaar geleden

Mijn zoon komt intussen al een tijdje bij renske voor acne behandelingen en zij is zo kundig en heerlijk rustig, hij komt er altijd heel relaxed vandaan en zijn huid is al zoveel mooier geworden! Echt top!

Luke - bijna 2 jaar geleden

Goed advies gehad en een andere behandeling die beter aansloot op wat ik nodig had.

Kim - bijna 2 jaar geleden

Heerlijk ontspannen clear behandeling bij Sabrina gehad!

Carola - bijna 2 jaar geleden

Huid Analyse met behandeling gedaan en wenkbrauwen wimpers laten verven bij Sabrina. Ik ben SUPER tevreden, fijne uitleg gehad en een heerlijke massage. Meteen geboekt voor de Algen-kuur.

Cindy - bijna 2 jaar geleden

Heel blij met mijn wenkbrauwen, mooie kleur en goed gemodelleerd. Nieuwe afspraak staat al

Nikky - ongeveer 2 jaar geleden

Na een tijd twijfelen uiteindelijk toch van schoonheidsspecialiste overgestapt en dat was de beste keuze die ik ooit heb gemaakt. Ik ben onwijs blij met het resultaat. Dankjewel Sabrina!

Casey - ongeveer 2 jaar geleden

Ga hier altijd met een tevreden gevoel vandaan. En ook hele goede voorlichting en luisteren goed naar je wensen en denken daarin mee.

Pietra - ongeveer 2 jaar geleden