5.0
gebaseerd op 266 reviews

Het was weer heerlijk genieten! Een fijne ontspanning in de stoel en een goede reinigende behandeling.

Bart - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad,goed afgestemd op mijn huid.
Massage was heerlijk en wenkbrauwen weer mooi gemaakt.

Dorien - meer dan een jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad
Sandra is een topper, vakkundig en empathisch
Kijk uit naar de volgende keer, ff een relax momentje

Martine - meer dan een jaar geleden

Heerlijke nieuwe behandeling “renaissance” gekregen. Sabrina weet perfect wat bij jouw huid past, legt ook uit wat de behandeling bij je doet en hoe het werkt. Heel fijn!

Carola - meer dan een jaar geleden

Altijd een fijne sfeer en professionele advies!

Patty - meer dan een jaar geleden

Altijd een fijn en op een gemak gevoel bij renske in de stoel

Mieke - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling helemaal afgestemd op mijn huid. Zo fijn om na zo een lange tijd weer terug te zijn geweest voor een afspraak en ook zo persoonlijk! Alsof het gister was dat ik er voor het laatst was. Heel erg bedankt!

Manon - meer dan een jaar geleden

Altijd blij als ik geweest ben. Super tevreden.

Cindy - meer dan een jaar geleden

Het was voor mij de eerste keer dat ik Scin- care bezocht en ik vond het een hele fijne en prettige sfeer hebben. Ik heb mijn volgende afspraak alweer gemaakt. De behandeling was fijn en goed, zeer attent.

Leonoor - meer dan een jaar geleden

Erg fijne behandeling bij acne problemen! Bij lieve Sandra !

Gaby - meer dan een jaar geleden