5.0
gebaseerd op 266 reviews

Weer een heerlijke en professionele behandeling gehad van Daisy. Tijdens de handeling geeft ze ook aan wat ze doet en krijg je ook advies.

Martin - meer dan een jaar geleden

Daisy weer fantastisch.

Niels - meer dan een jaar geleden

De behandeling aangepast en jullie kundigheid gevolgd! Het was fijn! Bedankt!

Jacqueline - meer dan een jaar geleden

Ben heel fijn geholpen door Daisy. Behandeling van gezicht harsen. Meteen nieuwe afspraak gemaakt

Lenie - meer dan een jaar geleden

Daisy heeft mijn wenkbrauwen echt top gedaan (vond het verven spannend ;)

Dorien - meer dan een jaar geleden

Goed ontvangen in jullie gezellig en knusse salon. Tevreden naar huis met mooie wenkbrauwen weer back in shape!

Marlies - meer dan een jaar geleden

Mijn wimpers en wenkbrauwen zijn weer professioneel bijgewerkt; wat mijn gezicht weer meer uitdrukking geeft!
Precies n half jr werkzaam en het voelt al heel vertrouwd! Dank!

Jenny - meer dan een jaar geleden

Heerlijk ontspannen bij Daisy, fijn ook de uitleg bij de gemaakte foto’s voor extra inzicht op mijn huidtype en status van de huid. Ik kom zeker terug!

Hanneke - meer dan een jaar geleden

Al zeker 12 jaar ben ik hier vaste klant.
Ik denk dat dit wel genoeg zegt.
Ze zijn allemaal zeer professioneel.
Het is echt een stukje me-time voor mij en ik ga altijd zeer tevreden de deur uit.

Mandy - meer dan een jaar geleden

Geholpen door Daisy, heerlijke behandeling gehad vandaag
Bedankt Daisey

Henny - meer dan een jaar geleden